SORU

Kontder Kullanıcısı -

Belediyemizde 96 adet kadro olup, 31 çalışan memur bulunmaktadır. Çalışmakta olan personelimize ait sınıf-unvan-bakanlık onaylı derece–maaş almakta olduğu derece ve öğrenim durumları ekli listede göste-rilmiştir. Norm kadroda Belediyemize 10 adet idari personel kadrosu ayrılmıştır. Mevcutta çalışan idari perso-nel 3 şef, 1 trafik şefi, 1 muhasebeci yardımcısı, 12 memur, (memur-şoför-tahsildar) toplamda 17 dir. Yeni çıkan norm kadro kararında belediyelerde çalışan personelin E4 de bulunan 1 sayılı kütükteki unvan ve dere-celere göre uyarlamalarının yapılarak çalıştırılması istenilmektedir. Norm kadroda şef, muhasebeci yardım-cısı gibi kadrolara yer verilmediğinden ve 1 ve 2 dereceden maaş alan personel bulunduğundan norm kadro-ya geçişte sıkıntılar yaşanmaktadır. Bu nedenlerle, 1-Personelimizin kazanılmış hak kaybına uğramadan norm kadroya nasıl uyarlama yapabiliriz? 2- Şef kadrosunda bulunan ve 1 inci dereceden maaş alan personelimizin durumu ne olacaktır? 3- Normal memur kadrosu kadro kütüğünde 5-11 derece arası verilmiştir. Yüksekokul mezunu 2 nci dereceden maaş alan memurun durumu ne olacaktır? 4- Zabıta memuru norm kadroda 5-11 derece arası verilmiştir.1 inci dereceden maaş alan yüksekokul mezunu zabıta memurunun durumu ne olacaktır? 5-Norm kadroda belediyemize verilen 10 adet idari personel kadrosuna halihazırda çalışmakta olan 17 idari personelin yerleştirilmesini ne şekilde yapabiliriz?

CEVAP

Kontder Yönetici