SORU

Kontder Kullanıcısı -

1-Merkezî Yönetim Harcama Belgeleri Hakkında Genel Tebliğ (Sayı: 2006-1)'in 13.3 maddesinde "Anılan Yönetmelik yürürlüğe girinceye kadar, satın alınan taşınır mallar için ilgisine göre bu Tebliğ ekinde yer alan Ek-2 veya Ek-3 düzenlenerek ödeme belgesi ekine bağlanacaktır." denilmektedir bu kapsamda Ayniyat Teslim Alma Makbuzu Yerine Ek-2 Olan Taşınır İşlem Fişi belediyeler tarafından da kullanılacak mı? Yoksa Mahalli İdareler Harcama Belgeleri Yönetmeliği yürürlüğe girene kadar ayniyat teslim alma makbuzu eklenilmeye devam mı edilecek? 2-Belediye otopark hesabında biriken paranın nerelerde ve nasıl harcanacağı hususlarının cevaplanmasını arz ederim.

CEVAP